پارس بلاگ پارس بلاگ .

پارس بلاگ

درمان ديسك كمر و كمردرد بدون نياز به جراحي خروپف


درمان ديسك كمر و كمردرد بدون نياز به جراحي

بروز كوچك‌ترين مشكل در ستون فقرات، زندگي را به كام شما تلخ مي‌كند. شيوه غلط زندگي امروزي، موجب بروز علائم ديسك كمر و دردهاي مزمن و حاد سياتيك، آرتروز و ديسك كمر شده است. با توجه به تعداد روز افزون افرادي كه از اين دردها رنج مي‌برند، شاهد افزايش نگراني در جامعه هستيم.

افراد بسياري در گذشته‌اي نه چندان دور، شاهد بروز چنين مشكلاتي براي يكي از اعضاي خانواده خود بوده‌اند. همه ما در جامعه نزديكان و اطرافيان خود، شاهد كمردرد بوده‌ايم. به همين دليل، كمتر كسي از درمان‌هاي طولاني و طاقت‌فرساي ديسك كمر بي اطلاع است. همين موضوع زنگ خطرها را به صدا درآورده است.

با افزايش سطح آگاهي عمومي، افراد به دنبال درمان ديسك كمر هستند. اما كمتر كسي از روش جراحي استقبال مي‌كند. در واقع گزينه جراحي نيز به ندرت اطمينان خاطري براي افراد در پي داشته است. چرا كه در طي ساليان دراز شاهد بيماراني مبتلا به دردهاي سياتيك، آرتروز و علائم ديسك كمر بوده‌ايم كه پس از جراحي نيز بهبودي چنداني نداشته‌اند.

حال آنكه با شناسايي به موقع علائم ديسك كمر، ستون فقرات خود را نجات مي‌دهيم. ما در فروشگاه محصولات خواب بست كلبك همواره ميزبان شما بوده و هستيم. تجربه ما در فروش تشك برند بست تركيه و همچنين تشك كلبك تركيه نشان داده است كه نحوه خواب و كالاي خواب مورد استفاده‌ي شما سرنوشت ستون فقرات شما را رقم مي‌زند.


علائم ديسك كمر

همانطور كه مي‌دانيد، ستون فقرات از مجموعه‌اي از استخوان‌ها تشكيل‌شده است. 7 استخوان بخش بالايي، 12 استخوان بخش مياني و 5 استخوان بخش انتهايي ستون فقرات را تشكيل مي‌دهند.

ديسك‌ها در واقع تشك‌هاي كوچكي هستند كه از اصطكاك مهره‌هاي كمر جلوگيري مي‌كنند. ديسك ها مانند كيسه‌هاي هوا از انتقال فشار به مهره‌ها جلوگيري مي‌كنند.

علائم ديسك كمر در تمام بخش‌هاي ستون فقرات مشاهده مي‌شود. اما افراد غالباً شاهد بيرون زدگي ديسك كمر در ناحيه پاييني كمر خود هستند. بيرون زدگي ديسك كمر به ريشه‌هاي عصبي و فيله‌هاي كمري فشار زيادي وارد مي‌كند. در اين شرايط علائم ديسك كمر ظاهر مي‌شوند.

در ادامه به برخي از علائم ديسك كمر اشاره مي‌كنيم:

· درد و بي‌حسي در يك سمت بدن

·دردي كه در پاها يا دستان امتداد مي‌يابد.

·دردي كه در طول شب يا انجام حركات مشخصي شديد مي‌شود.

·درد پس از نشستن يا ايستادن طولاني‌مدت.

·احساس درد پس از يك پياده‌روي كوتاه.

·احساس ضعف غيرعادي در عضلات.

·احساس خارش، سوزش و سوزن سوزن شدن در موضع ديسك

البته علائم ديسك كمر از فردي به فرد ديگر متغير است. اما روي هم رفته در صورتي كه علائم ديسك كمر را در قالب بي‌حسي و سوزن و سوزن شدن احساس كرديد، بايد فوراً به پزشك مراجعه كنيد.

آيا تشك خواب منجر به بروز علائم ديسك كمر مي‌شود؟

علائم ديسك كمر و به طور كلي درد ستون فقرات به دلايل متفاوتي در فرد بروز پيدا مي‌كند. زماني كه فرد مورد نظر پر جنب و جوش و پرتكاپو و حتي ورزشكار باشد، تشخيص علت بروز علائم ديسك كمر، مشكل تر نيز مي‌شود. اما يك حقيقت همواره ثابت است. آن هم نقش تشك خواب در سلامت ستون فقرات است .

صبح كه از خواب بيدار مي‌شويد، چه حسي داريد؟ احساس شما پس از بيدار شدن از خواب، از حقايق زيادي پرده برمي‌دارد. چه بسا علت بروز علائم ديسك كمر نيز تشك خواب شما باشد.

در حقيقت اگر تشك نامناسبي را انتخاب كرده باشيد، خود را شديداً در معرض ابتلا به دردهاي كمر قرار داده‌ايد. رختخواب شما حقايق بسياري را در خصوص دردهاي كمري شما برملا مي‌كند. به زبان بدن خود گوش فرا دهيد. شايد علائم ديسك كمر فرياد هاي اعتراض ستون فقراتي باشند كه آرزوي تشك راحتي را در سر مي‌پروراند.


آيا تشك نامناسب منجر به بروز دردهاي سياتيك مي‌شود؟

اگرچه به ندرت شاهد بروز دردهاي سياتيك بر اثر خوابيدن روي تشك نامناسب هستيم. اما تشك غيراستاندارد بر شدت دردهاي سياتيك فرد مي‌افزايد.

دردهاي سياتيك در برخي موارد آنقدر شديد خواهد شد كه فرد خوابيدن روي زمين را به خوابيدن روي تشك ترجيح مي‌دهد. اما زمين، رختخواب چندان راحتي نيست.

از اين رو افراد مبتلا به سياتيك نيز مانند كساني كه شاهد بروز علائم ديسك كمر بوده‌اند، بايد در انتخاب تشك خواب دقت كنند. كالاي خواب بست كلبك، مجموعه بسيار متنوعي را در اختيار شما قرار مي‌دهد. شما مي‌توانيد با مراجعه به فروشگاه تشك برند بست كلبك مورد نظر خود را تهيه كنيد.

دردهاي سياتيك ستون فقرات را به شدت تحت فشار قرار مي‌دهند. به همين دليل ستون فقرات به حمايت بيشتري نياز دارد. يك تشك نامناسب دردهاي سياتيك را به شدت افزايش مي‌دهد. راز رهايي از دردهاي سياتيك استفاده از تشك‌هاي سفت است.

تشك‌هاي سفت به خوبي از قسمت‌هاي مختلف ستون فقرات حمايت مي‌كنند. اگر شيفته خوابيدن روي تشك‌هاي نرم هستيد نيز مي‌توانيد به تجربه ما در فروشگاه تشك بست كلبك اعتماد كنيد.

ما تشك‌هايي كه بخش شانه و لگن شما را به خوبي محافظت كرده و در عين حال خوابي آسوده را براي شما ميسر مي‌كنند به شما معرفي مي‌كنيم.

اگر از دردهاي سياتيك رنج مي‌بريد بايد تشك بست كلبك خود را از ميان مدل‌هاي سفت و مقاوم موجود در فروشگاه انتخاب كنيد. اين تشك‌ها بدن شما را در شرايط مطلوبي قرار مي‌دهند.

بدن در حالت مناسب خود را ترميم كرده و از دردهاي سياتيك شما كاسته مي‌شود. تشك‌هاي نرم دردهاي طاقت فرسايي را براي شما به همراه خواهد داشت. از اين رو براي انتخاب تشك مورد نظر خود راهنمايي‌هاي لازم را از فروشگاه بست كلبك دريافت كنيد.

تشك بست كلبك چه ويژگي هايي دارد؟

زماني كه صحبت از درد كمر به ميان مي‌آيد متوجه مي‌شويم كه كيفيت ساخت تشك‌هاي خواب بسيار متفاوت است. چه بسا نوع تشك خواب شما عامل تمام دردهاي طاقت فرساي شما باشد.

به طور كلي نمي‌توان ويژگي‌هاي ثابت و مشخصي را جهت شناسايي يك تشك خوب بيان كرد. چرا كه هر فردي از ويژگي‌هاي منحصر به فرد و متفاوتي برخوردار است. در حالي كه تشك‌هاي سفت و سخت براي مبتلايان به دردهاي سياتيك بسيار مناسب هستند، رختخواب مناسبي براي ديگر افراد به شمار نمي‌روند.

با اين حال مي‌توانيم به برخي از ويژگي‌هاي مشترك تشك‌هاي مناسب اشاره كنيم.

در هنگام خريد تشك اين موارد را در نظر داشته باشيد:

1- زماني كه بدن شما به آرامي و در وضعيت عادي روي تشك قرار گرفته است، بايد تمام بدن به بهترين شكل ممكن حمايت شود.

2- تشك مورد نظر نبايد بيش از حد سفت و ناراحت باشد. در غير اين صورت، فشار مضاعفي بر بخش مركزي ستون فقرات وارد مي‌شود.

3- تشك انتخابي شما نبايد بيش از اندازه نرم و راحت باشد. چرا كه در اين صورت نقاطي كه تحت فشار بيشتري قرار دارند، به خوبي حمايت نمي‌شوند. همين موضوع موجب بروز علائم ديسك كمر و انحراف ستون فقرات مي‌شود.

اين 3 نشانه را جدي بگيريد!

به خاطر داشته باشيد كه ريشه بروز علائم ديسك كمر و دردهاي كمري شما مي‌تواند در تشك نامناسب شما نهفته باشد. به همين دليل بايد قبل هر اقدامي در راستاي درمان ديسك كمر از كيفيت تشك خواب خود اطمينان حاصل كنيد. در غير اين صورت هر درماني بيهوده خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشيد.

مشاهده اين نشانه ها به اين معنا است كه وقت آن رسيده است كه تشك برند بست كلبك خود را تهيه و با تشك قديمي خود خداحافظي كنيد:

* بلافاصله پس از بيدار شدن احساس درد مي‌كنيد.

اگر بدون علائم ديسك كمر و بدون احساس درد به رختخواب مي‌رويد، اما با حسي غير قابل‌ تحمل از خواب برمي‌خيزيد، بايد به فكر تعويض تشك خواب خود باشيد.

* تمام طول شب در حال غلت زدن و جابجا شدن هستيد.

باور كنيد راحت خوابيدن در رختخواب ناراحت كار ساده اي نيست. اگر ستون فقرات شما در وضعيت مناسبي قرار نداشته باشد، تمام شب در حال تكان خوردن و يافتن موقعيت مناسب هستيد. چرا كه تشك به درستي از وزن بدن شما حمايت نمي‌كند.

در اين حالت تمام شب در حال جابه‌جا شدن هستيد و صبح با احساس ناراحتي و درد از جا برمي خيزد. در اين حالت نيز بايد در اولين فرصت با تشك خود خداحافظي كنيد.

* تشك فعلي شما هشت سال عمر دارد.


تشك‌ها با گذشت زمان، ساختار و فرم اوليه خود را از دست مي‌دهند. به همين دليل تشك شما ديگر به خوبي گذشته، بدن را حمايت نمي‌كند. به همين دليل شاهد بروز علائم ديسك كمر خواهيد بود. در واقع بروز علائم ديسك كمر و خوابيدن روي تشك قديمي دو يار قديمي هستند.

اگر از دردهاي كمر رنج مي بريد و بيش از 8 سال است كه تشك خود را تعويض نكرده ايد به دنبال درمان ديگري براي ديسك كمر خود نباشيد. با ما تماس بگيريد و تشك بست يا تشك كلبك مورد نظر خود را سفارش دهيد.

نتيجه گيري:

با 8 ساعت خواب در طول شبانه‌روز، حمايت از ستون فقرات خود را به تشك خواب خود واگذار مي‌كنيد. انتخاب تشك، شما را از خطر ابتلا به بسياري از دردها و بيماري ها در امان نگه مي‌دارد. از اين رو بهتر است در انتخاب تشك خواب مورد نظر خود نهايت دقت را به عمل آوريد.

هزينه اي كه براي تهيه تشك خواب مناسب پرداخت مي‌كنيد، در مقايسه با درد و زماني كه جهت درمان ديسك كمر صرف خواهيد كرد، بسيار ناچيز است. با خريد تشك بست تركيه يا تشك كلبك تركيه، سلامت ستون فقرات خود را تضمين خواهيد كرد.

اگه اين مقاله رو دوست داشتيد و به شما كمك كرد. مقاله (ويژگي هاي بهترين تشك براي ديسك كمر) هم مطالعه كنيد. آن هم دوست خواهيد داشت. و به شما كمك ميكنه كه بتونيد بهترين تصميم رو در مورد خريد تشك مناسب بگيريد.

منبع : https://bestkelebek.ir/


برچسب: درمان ديسك كمر و كمردرد بدون نياز به جراحي خروپف،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۱:۴۸ توسط:saman موضوع:

درباره ي انواع كابل شارژر بدانيد

درباره ي انواع كابل شارژر بدانيد

در دنياي حال حاضر استفاده از كابل شارژر با كيفيت و مناسب براي گوشي همراه خود يكي از نكاتي مي باشد كه  براي خريد كابل شارژربايد حتما از آن اطلاع داشته باشيد تا با خريد كابل شارژ مطمئن و مناسب ،سلامت گوشي خود را نيز تامين كنيد.

امروزه پيدا كردن دستگاه الكترونيكي اي كه از USB استفاده نكند تقريبا غيرممكن مي باشد و آن ها نيز با كابل USB اختصاص يافته به خود ارائه مي شوند. تفاوت اين كابل ها چيست و آيا اهميتي دارد كه از كدام يك استفاده كنيد؟ در حال حاضر بله مهم مي باشد ولي شايد در آينده اي نه چندان دور تغيير بكنند و بتوان براي همه دستگاه ها از يك نوع كابل شارژر استفاده كرد.

USB كه مخفف Universal Serial Bus مي باشد يك استاندارد صنعتي است كه در اواسط دهه 1990 به منظور استاندارد كردن اتصال لوازم جانبي كامپيوتر به كاميپوترها ايجاد شد. آن تعدادي از خطوط اتصال قبل را عوض كرد و اكنون يكي از محبوب ترين انواع اتصال براي دستگاه هاي مصرفي است. اما اگر در مورد آن فكر كنيد شايد براي شما پيچيده باشد. در اين جا ما تمام چيزهايي كه نياز مي باشدتا در مورد استاندارد USB از جهت قابليت هاي كابل شارژ بدانيد ارائه كرديم.

با اينك هم اينك براي برخي گوشي ها درگاه USB آن نيز تغيير كرده و از پورت USB-C به USB-Cپشتيباني ميكند مانند گوشي سامسونگ نوت 10 و گوشي هوآوي پي سي لايت كه از درگاه micro usb به micro usb پشتيباني مي كند.

انواع كابل شارژ هاي USB

اگر USB قرار است جهاني مورد استفاده قرار بگيرد چرا انواع مختلف و زيادي از آن وجود دارد؟هر كدام از آن ها كاركرد متفاوتي و گوناگوني را ارائه مي كند عمدتا براي حفظ سازگاري زماني كه دستگاه هاي جديدتر با خصوصيات و مشخصات بهتر معرفي شدند.

كابل شارژ ميني USB:

اين نوع اتصال استاندارد براي گوشي هاي موبايل قبل از آمدن ميكرو USB است. همانطور كه از نام آن مي توان حدس زد، ميني USB كوچكتر از USB معمولي مي باشد و در بعضي از دستگاه هاي قديمي تر مانند دسته پلي استيشن 3 يا بعضي پخش كننده هاي موسيقي و همچنين در برخي دوربين هايي كه داراي اتصالات غير استاندارد هستند استفاده مي شد.

كابل شارژ ميكرو USB:

ميكرو USB استاندارد فعلي دستگاه هاي قابل حمل و موبايل است كه تقريبا توسط هر سازنده اي به جز اپل به كار مي رود. اين نوع كابل را امروزه در هر جايي مي شود پيدا كرد و عمومي ترين استاندارد براي شارژ دستگاه هايي مانند تبلت ، موبايل و دسته هاي كنسول است .

كابل شارژ USB نوع C:

 كابل تايپ سي يا usb-c يا Type-C ،يك كابل برگشت پذير و دو طرفه مي باشد و به راحتي قابل استفاده مي باشند و ديگر نياز نيست جهت ورودي كابل را با پورت چك كنيم. نسبت به نسل قبل سرعت بهتر ومناسبتري دارد. اين نوع USB به طور فزاينده اي براي لپ تاپ ها و حتي برخي از گوشي هاي موبايل و تبلت ها به عنوان استاندارد پذيرفته شده، حتي اپل نيز آن را در داك Thunderbolt 3 آورده است. اين استاندارد روز به روز سهم بيشتري را در اختيار خود مي گيرد ولي هنوز خيلي مانده كه بتواند گوي رقابت با ميكرو USB را براي خود كند.

كابل شارژر فست فلزي تايپ سي

كابل لايتنينگ:

كابل لايتنينگ( Lightning to USB Cable ) يك استاندارد USB نيست بلكه اتصال اختصاصي اپل براي گوشي هاي آيپد و آيفون و همچنين ايرپاد هستند. اندازه آن شبيه ميكرو USB مي باشند و با تمام دستگاه هاي اپل كه بعد از سال 2012 توليد شده اند سازگاري مي كند . دستگاه هاي قديمي تر اپل از استاندارد اختصاصي متفاوتي استفاده مي كردند كه داراي 30 پين براي اتصال بود و اندازه نسبتا بزرگي هم دارا بود.

امروزه پيدا كردن دستگاه الكترونيكي اي كه از USB استفاده نكند تقريبا ناممكن است و آن ها نيز با كابل USB مخصوص به خود عرضه مي شوند.

در فروشگاه ديجي فرست انواع كابل شارژر در انواع مختلف ماندد كابل شارژر هاي تايپ سي، ميكرو يو اس بي ولايتنينگ (مناسب براي آيفون) هم  ارائه و عرضه ميگردد و شما ميتوانيد با توجه به نياز خود نسبت به خريد خود درديجي فرست اقدام كنيد.


برچسب: درباره ي انواع كابل شارژر بدانيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۲:۱۴ توسط:saman موضوع:

نحوه راه اندازي كارگاه ارزان

نحوه راه اندازي كارگاه

در بازار پر التهاب امروزي بزرگترين مشكل براي هم توليد كنندگان و هم مصرف كنندگان مشكلات اقتصادي ست.

فروشنده بايد سعي كند تا كالاي خود را با كمترين قيمت ممكن به دست

خريدار برساند تا بتواند از اين روش مشتريان خود را راضي نگه دارد و در نهايت فروشنده با توجه به ارزان بودن

كالا و كيفيت مناسب كالا اقدام به خريد آن كند.

ما در اين مقاله سعي مي كنيم تا شما را با روش هاي راه اندازي توليدي كيف آشنا كنيم.

تمامي مواردي كه در قسمت زير براي شما نام برده ايم با توجه به تجربه كاري بعضي از توليد كنندگان ديگر است

كه توانسته اند

بازار توليد كيف در ايران اجناس با كيفيت و ارزاني را توليد كند

اين موارد عبارتند از:
اجاره كارگاه در خارج از شهر: يكي از مواردي كه باعث افزايش قيمت در راه اندازي كسب و كار وجود دارد,

مربوط مي شود به رهن و اجراه كارگاه و در صورتي كه بتوانيد

كارگاه خود را خارج از شهر بگيريد, هزينه هاي شما به شدت كاهش پيدا خواهد كرد.

جذب نيروي كاري ارزان قيمت براي كار در توليدي :

پارامتر دوم استفاده از نيروي كاري ارزان است. به ياد داشته باشيد

هر نيروي كاري شما نياز ندارد تا همه فن حريف باشد و با توجه به نياز خود شروع به جذب نيرو كنيد

تا بتوانيد با توجه به حرفه ي وي حقوق او را بدهيد در واقع با انتخاب درست

نيروي كاري ميتوانيد هزينه هاي ماهانه خود را به صورت چشم گيري كاهش دهيد.

خريد دستگاه و لوازم دست دوم: همانطور كه مي دانيد هزينه خريد دستگاه هاي آكبند بسيار بالاست.

مي توانيد از سايت هايي مثل ديوار و غيره استفاده كنيد و دستگاه هاي خوب دسته دوم را اينگونه خريد كنيد.

البته حتما كالا ها را تست كنيد و به ياد داشته باشيد شايد در ابتدا كمي اين كار خسته كننده باشد,

ولي در نهايت از نظر اقتصادي سود بسياري خواهيد كرد.

استفاده از الگو هاي مناسب در توليد كيف :

بعضي از الگو هاي كيف به گونه اي هستند كه باعث حدر رفتن چرم مي شود.

بهتر است از الگو هايي استفاده كنيد كه كمترين حدر رفتن مواد اوليه را به همراه داشته باشد.

خريد بهينه مواد اوليه:

آخرين موردي كه مي توانيد در نظر داشته باشيد خريد بهينه مواد اوليه است

به اين صورت كه سعي كنيد مواد اوليه خود را همواره از عمده فروش ها تهيه نماييد.

با اين روش چندين درصد سود خواهيد كرد و به عبارتي در نهايت كالاي نهايي

شما ارزان تر به دست مشتري خواهد رسيد.

استفاده از بازارياب براي توليدات هفتگي :

پس از آنكه كار توليد شما به اتمام رسيد بايد سعي نماييد تا با استفاده از

يك بازارياب محصولات خود را به فروش برسانيد.

در صورتي كه قصد راه اندازي توليدي داشته باشيد,

ميتوانيد از موارد بالا استفاده كنيد و در شرايطي كه علاقه به خريد از

توليدي كيف ارزان داريد ما به شما توصيه مي كنيم تا با توليدي كيف ارزان كيف در اين مورد همكاري داشته باشيد

چون شركت ما همواره سعي كرده است با توليد كيف هاي با كيفيت و ارزان مشتريان خود را راضي نگه دارد.

مطالب مرتبط :

توليدي كيف مدرسه اي

توليدي كوله پشتي

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c

سايت منبع :

http://arzankif.ir/


برچسب: نحوه راه اندازي كارگاه ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۲:۰۴ توسط:saman موضوع:

معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)

مقدمه‌اي در رابطه با اپليكيشن ويسگون (Wisgoon)

شبكه‌هاي اجتماعي با قابليت‌هاي به اشتراك گذاري تصاوير و ويديو، از محبوبيت بسيار بالايي در ميان كاربران برخوردارند. از اين رو شاهد افزايش تعداد اپليكيشن‌ هايي هستيم كه در اين زمينه ارائه شده‌اند. اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) نيز يك شبكه اجتماعي ايراني است كه تمركز اصلي آن بر روي به اشتراك گذاري تصاوير قرار دارد.

اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) همانند ساير شبكه‌هاي اجتماعي از قابليت‌هايي همچون لايك كردن، ارسال نظر و دانلود تصاوير بهره مي‌برد. در ادامه اين مقاله قصد داريم تا به معرفي اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) بپردازيم. چنانچه در مورد اين برنامه نياز به توضيحات و راهنمايي بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از كارشناسان موبايل كمك ياري بخواهيد. با ما همراه باشيد.

معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)

به منظور دسترسي به تمام قابليت‌هاي برنامه ويسگون (Wisgoon) نياز است تا در آن عضو شويد. بدين منظور پس از اجراي برنامه با مراجعه به تب ثبت نام مي‌توانيد نسبت به عضويت در برنامه Wisgoon (ويسگون) اقدام نماييد. در صورت عدم تمايل به عضويت، امكان استفاده از برنامه به عنوان كاربر مهمان نيز فراهم آمده است.

پس از عضويت در برنامه ويسگون (Wisgoon) به صفحه اصلي آن منتقل مي‌شويد. اپليكيشن Wisgoon (ويسگون) شامل بخش‌هاي مختلفي مي‌شود كه امكان دسترسي به آن‌ها از طريق آيكون‌هاي موجود در قسمت انتهايي صفحه فراهم آمده است. در بخش اول برنامه، تصاوير ارسالي ساير كاربران نمايش مي‌شود و كاربران مي‌توانند پست مورد نظر را لايك كرده و يا نظرات خود را ارسال كنند. با لمس آيكون سه نقطه در گوشه پايين و سمت چپ هر پست به امكاناتي نظير به اشتراك گذاري پست و يا دانلود تصوير با كيفيت اصلي دسترسي خواهيد داشت.

برنامه ويسگون

به منظور ارسال پست در برنامه ويسگون (Wisgoon)  تنها كافيست تا آيكون سبز رنگ موجود در گوشه پايين و سمت راست صفحه را لمس كرده و تصوير مورد نظر خود را انتخاب كنيد.  اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) اين امكان را فراهم آورده تا كاربران اين برنامه بتوانند تصاوير ارسالي خود را در دسته‌بندي‌هاي مرتبط قرار دهند.

 

با مراجعه به تب دوم مي‌توانيد به دسته‌بندي‌هاي برنامه ويسگون (Wisgoon) دسترسي داشته باشيد و تصاوير مربوط به هر دسته‌بندي را مشاهده كنيد. اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) از قابليت كاربردي جستجو كاربران و مطالب نيز بهره مي‌برد كه دسترسي به اين قابليت از طريق لمس آيكون به شكل ذره بين در گوشه بالا و سمت چپ صفحه امكان‌پذير است.

 

برنامه ويسگون

كاربران مي‌توانند با مراجعه به تب سوم مطالب منتخب و يا آخرين مطالب ارسالي كاربران را مشاهده كنند. در تب چهارم نيز امكان دسترسي به نوتيفيكيشن‌هاي برنامه Wisgoon (ويسگون) فراهم آمده است.

 

در نهايت در تب پنجم و آخر به اطلاعات حساب كاربري و تصاوير ارسالي خود دسترسي خواهيد داشت. همچنين امكان ويرايش اطلاعات حساب كاربري از طريق اين تب فراهم آمده است.

با لمس آيكون به شكل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه مي‌توانيد به منوي تنظيمات برنامه ويسگون (Wisgoon) دسترسي داشته باشيد. از قابليت‌هاي كاربردي كه اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) در اختيار كاربران خود قرار داده مي‌توان به امكان تغيير كيفيت تصاوير اشاره كرد. بنابراين در صورتي كه با كندي سرعت اينترنت مواجه هستيد، مي‌توانيد كيفيت نمايش تصاوير را بر اساس سرعت اينترنت خود تغيير دهيد.

جمع‌بندي

همانطور كه مشاهده كرديد در اين مقاله به معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon) پرداختيم. به منظور دانلود برنامه ويسگون (Wisgoon) مي‌توانيد از منوي دانلود انتهاي همين مقاله استفاده كنيد. چنانچه در مورد اين برنامه نياز به توضيحات و راهنمايي بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از كارشناسان موبايل كمك ياري بخواهيد.

نقاط قوت:

  • امكان لايك و ارسال نظر
  • امكان دانلود و ذخيره تصاوير
  • امكان تغيير كيفيت نمايش تصاوير
  • قابليت جستجو
  • امكان مشاهده تصاوير بر اساس دسته‌بندي‌هاي مختلف

نقاط ضعف:

  • اين اپليكيشن تقريبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌اي ندارد

براي دانلود از كافه بازار كليك كنيد


برچسب: معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۷:۴۹ توسط:saman موضوع:

بنر اينستاگرام ، اينستاگرام و هنرمندان ، دانلود بنر اينستاگرام ، طراحي بنر اينستاگرام

بنر اينستاگرام ، اينستاگرام و هنرمندان ، دانلود بنر اينستاگرام ، طراحي بنر اينستاگرام

معرفي دو وب سايت در زمينه بنر اينستاگرام

شايد براي شما پيش آمد باشد براي درج محتوا در اينستاگرام نياز به بنر ، قالب و يا محتواي از قبل آماده و طراحي شده در اين صورت مي توانيد بنرهاي اينستاگرامي طراحي شده توسط طراحان ايراني را در وب سايت فايل بيابيد همچنين گاهي ممكن است نياز به سفارش بنر و قالب دلخواه و اختصاصي براي اينستاگرام را داشته باشيد ، در اين زمينه يكي از شركت هاي فعال شركت طراحي ديزاين مي باشد كه در اين مطلب به معرفي اين دو سايت و مقالاتي مرتبط مي پردازيم...

اينستاگرام، پلي مستحكم براي ارتباط هرچه نزديك تر با مخاطبين

اينستاگرام يكي از شبكه هاي معروف و پرطرفدار در سطح جهان و محبوب ترين شبكه مورد استفاده بين كاربران ايراني مي باشد.

اينستاگرام و هنر / اينستاگرام هنرمندان

به عنوان پر استفاده ترين شبكه مجازي به خصوص بين فارسي زبانان ، بسياري از هنرمندان از اين شبكه در راستاي ارائه جزئيات آثار خود ، اشتراك علايق و دلنوشته هاي خود به صورت محتواي متني تصويري و يا ويدئو بهره مي برند... به جرات مي توان گفت كمتر هنرمندي در حال حاضر در نتورك مجازي فعال است كه صفحه اينستاگرام شخصي و يا هواداري خاص خود را به عنوان صفحه رسمي (پيج اينستاگرام رسمي) راه اندازي نكرده باشد ، از طرفي با توجه به ساختار منعطف و در عين حال سادگي اينستاگرام بسياري از فعالان و چهره هاي هنري اينستاگرام را به عنوان تنها كانال ارتباطي خود برگزيده و تمركز خود را تنها و يا بيشتر بر روي محتواي صفحات اينستاگرام و مخاطبين صفحه رسمي خود در اينستاگرام (Official Instagram Page) خود مي گذارند...

طراحي بنر اينستاگرام

 

محتواي صفحات اينستاگرامي

محتواي صفحات اينستاگرام به صورت محتواي متني و تصويري به صورت بنر اينستاگرام ، ويدئو  ، پست اينستاگرام ، قالب اينستاگرام مي باشد. در شكل دهي صفحات اينستاگرام طراحي قالب اينستاگرام (طراحي تم اينستاگرام) و طراحي پست اينستاگرام به شكلي منسجم و ضمن رعايت استانداردها در سايز و بالا نرفتن حجم كار جهت لود سريعتر تصاوير اهميت ويژه اي دارد.

اهميت بالاي محتواي منتشر شده در شكل دهي و نمايش وجهه هنرمندان

اينستاگرام به هنرمندان در راستاي معرفي آثار خود، به اشتراك گذاشتن دغدغه ها ، برقراري ارتباط تنگاتنگ با اجتماع ، دريافت ديدگاه ها و بازخورد كاربران نسبت به هنر خود كمك شاياني مي كند ارسال هرگونه محتوا در اين فضا بسته به ميزان نزديكي محتوا به آرمان هاي اجتماع مخاطبين و يا هواداران، مي تواند بازخوردهايي مثبت و به دنبال داشته باشد. ارسال محتوا به صورت بررسي شده ، استفاده از لغات در جايگاه و مفهوم خود ، جمله بندي ها ، تصاوير و مفاهيم در بهترين شكل در شكل دهي شخصيت بيروني افراد براي مخاطب تاثير به سزايي دارد ،خوشبختانه در بسياري از موارد اين امر قابل كنترل كردن و مديريت مي باشد. در برخي موارد انتشار محتواي كنترل نشده مي تواند مسئوليتي ناخواسته براي فرد ايجاد و زندگي هنري وي را تحت تاثير قرار دهد... بررسي تمامي فاكتورها از دقت در مفهوم ، نوع جمله بندي و كلمات ، محتواي تصويري مربوطه تا زمان انتشار محتواي مد نظر در خروجي مد نظر تاثير گذار مي باشد تا جايي كه ممكن است برداشتي كاملا مخالف با مد نظر نويسنده از سوي مخاطبين صورت گيرد ، به عنوان مثال يكي از فاكتورهاي كمتر رعايت شده ، رعايت بعد زمان است فاكتوري كه هرچند رعايت آن در تمامي موارد الزامي نيست اما بعضا دقت در زمان انتشار محتوا مي تواند بر بازدهي و بازخورد ها تاثير و بازخوردهاي مثبت را به نسبت هر زمان ديگر بيشتر يا بازخوردهاي منفي را نسبت به هر زمان ديگر به حداقل برساند.     سامانه طراحي ديزاين به همراه تيمي با تجربه در اين زمينه آماده ارائه مشاوره رايگان و مديريت و طراحي محتواي صفحه اينستاگرامي شما مي باشد... جهت ثبت سفارش طراحي بنر اينستاگرام به وب سايت ديزاين مراجعه و در كمتر از چند ثانيه سفارش خود را ثبت و در زماني سريع طرح خود را دريافت نمائيد...    


برچسب: بنر اينستاگرام ، اينستاگرام و هنرمندان ، دانلود بنر اينستاگرام ، طراحي بنر اينستاگرام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۲:۱۴ توسط:saman موضوع:

از علم خود كسب درآمد كنيد

از علم خود كسب درآمد كنيد

احتمالا شما هم در كامپيوترتان يك سري فايل هاي ارزشمند مثل كتاب الكترونيكي، جزوات درسي، تحقيقات دانشگاهي، نمونه سوال، قالب سايت، ويدئو و حتي موسيقي هاي خاص و … داشته باشيد كه براي خيلي ها جذاب يا مورد نياز باشد. يا به طور مثال پروژه درسي كه در دانشگاه شديدا به آنها نياز داشتيد و آن را توليد كرديد الان براي شما بلااستفاده شده ولي ممكن است براي هزاران دانشجويي كه هم اكنون ترم اول هستند مورد نياز باشد و براحتي حاضر باشند براي تهيه آن به شما پول بپردازند.

روش هاي فروش

سايت  فروشگاه پروژه به عنوان اولين سايت فروش فايل هاي الكترونيكي داراي مجوز نماد اعتماد الكترونيكي و نماد ساماندهي رسانه هاي ديجيتال (لوگوي طلايي) با هدف كمك به ارتقا سطح علمي كشور و همچنين ايجاد محلي براي كسب درآمد براي محققين و پژوهشگران كشور راه اندازي شده است

 بدين صورت كه دانشجويان و يا پژوهشگران مي توانند با عضويت در سايت نتايج تجربيات ، تحقيقات و پژوهشهاي خود را در اختيار ديگران قرار دهند و همچنين ديگر دانشجويان و علاقمندان مي توانند با پرداخت هزينه از تجربه اي عزيزان استفاده نمايند.

در اين سايت هيچگونه پروژه اي براساس تعريف مشتري انجام نمي پذيرد و تمام پروژه ها، كتاب ها، ترجمه ها و ديگر مطالب آموزشي پروژه هايي هستند كه از قبل انجام گرفته اند و در اختيار عموم با قيمتي ثابت قرار گرفته اند.

از تمام عزيزان دعوت مي شود در صورتي كه پروژه و يا مطلب آموزشي دارند كه مي دانند براي ديگران ممكن است مفيد باشند با عضويت در سايت آن را در اختيار ديگران قرار دهند.

فايلهاي قابل فروش:

1-كتابهاي الكترونيك

2-انواع نمونه سوال

3-انواع نرم افزار موبايل و كامپيوتر

4-قالب و ماژول

5-اسكريپت

6-فايل و كتابهاي صوتي

7-پروژه هاي آماده

8-طرح هاي لايه باز فوتوشاپ

9-جزوات درسي

و . . .

بازاريابي براي فروش

در صورتي كه شما هيچ فايلي براي فروش نداريد پيشنهاد مي شود در سامانه بازاريابي فروش ثبت نام و نسبت به ايجاد كد بازاريابي فروش اقدام نماييد تا بتوانيد با استفاده از سيستم همكاري در فروش، از طريق فروش فايل هاي ديگر كاربران كسب درآمد نماييد. همچنين در صورتي كه داراي كانال تلگرامي ، صفحه اينستاگرام ، وبلاگ و يا وبسايتي هستيد مي توانيد از طريق قرار دادن كدهاي بازاريابي خود، بدون هيچگونه سرمايه گذاري، به درآمد بالايي برسيد. حداقل مبلغ پورسانت براي فايل هاي موجود در سيستم پنج درصد ميباشد.

http://enproject.ir


برچسب: از علم خود كسب درآمد كنيد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۶:۱۴ توسط:saman موضوع:

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش دهم

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش دهم

از ابتدا تا امروز

گيلياد | مريلين رابينسون | مترجم: مرجان محمدي | نشر آموت

مريلين رابينسون، بيست و چهار سال بعد از اولين رمانش، خانه‌داري، با حكايتي درباره‌ي سه نسل از زمان جنگ‌هاي داخلي آمريكا تا قرن بيستم بازگشته است: داستاني درباره‌ي پدران و پسران و تنازعات روحي و رواني كه هنوز هم در قلب آمريكا در حال زبانه كشيدن است. نثر زيبا، موجز و عرفاني مريلين رابينسون [كه پيرو سبك اميلي ديكنسون و والت ويتمن است] به هر مخاطبي اين اجازه را مي‌دهد كه از داستان لذت ببرد. رمان گيلياد، با روايت درخشان و فراموش‌نشدني جان ايمز، اوضاع و احوال انساني زيبا و در عين حال غيرقابل‌تحمل زندگي روزمره را هويدا مي‌سازد. رمان گيلياد كتابي بسيار مورد انتظار، دومين رمان يكي از بهترين نويسندگان عصر حاضر و همزمان، مرثيه و مدحيه‌اي است بر حضور دائمي خدا در زندگي بشر؛ چيزي كه كشيش ايمز با تمام وجود به آن باور دارد. باوري كه از تزلزل و ترديد مصون نيست.
 

مارچ | جرالدين بروكس | مترجم: يوسف سليمان سالم | نشر تيسا

كتاب مارچ اثري داستاني و تامل‌برانگيز از جرالدين بروكس است كه چالش‌هاي اخلاقي دوره جنگ داخلي آمريكا را نمايش مي‌دهد. اين رمان جايزه ادبي پوليتزر سال ???? در بخش آثار داستاني را دريافت كرده است. اين رمان كه منبع اصلي الهام خود را از يكي از مشهورترين خانواده‌هاي آمريكايي قرن نوزدهم به‌ نام خانواده‌ي الكات ساكن كنكورد ايالت ماساچوست گرفته است. براي ايجاد چهارچوب كلي اين اثر از كتاب برجسته‌ي زنان كوچك اثر لوئيزا مي‌الكات بهره گرفته‌ شده است.

جاده | كورمك مك كارتي | مترجم: صنوبر رضاخاني  | نشر قطره

اگر از پنجره اتاقتان به بيرون نگاهي بيندازيد صلح تقريبا نسبي را مشاهده مي‌كنيد، اما اين آرامش در اين دنياي پر از خشم دائمي نيست. هيچ‌كس نمي‌داند در آينده چه اتفاقي خواهد افتاد. اگر جنگ يا انفجاري رخ بدهد تنها ويرانه‌اي از كشورها به جا مي‌ماند. بازماندگان چنين اتفاق‌هايي بايد در شرايط جديدي تلاش كنند تا نسل انسان‌ را ادامه دهند. كورمك مك‌كارتي در داستان جاده، چنين سرزميني را تخيل مي‌كند. كورمك خودش و پسرش را در كشوري كه در شرايط بحراني پس از جنگ و انفجار هستند، تصور مي‌كند. آن‌ها جزو معدود بازماندگاني هستند كه براي زنده ماندن تلاش مي‌كنند…

خريد آنلاين كتاب از فروشگاه كتاب كاواك

برچسب: برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش دهم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۰:۳۳ توسط:saman موضوع:

پاورپوينت يادگيري در نتيجه تحول و بررسي استراتژي شركت ايسر در اين زمينه

دانلود پاورپوينت با موضوع يادگيري در نتيجه تحول و بررسي استراتژي شركت ايسر در اين زمينه، در قالب ppt و در 33 اسلايد، قابل ويرايش، شامل مقدمه، مدل هاي استراتژيك شركتهاي IT ، چشم انداز اقتصاد جهان و آسيا، پنج قانون مديريت تحول، رشد شركت ايسر ، فلسفه مديريت ايسر – مديريت و ساختار غير متمركز، استراتژي كسب و كار ايسر – وضعيت فعلي، استراتژي خرده فروشي




برچسب: پاورپوينت,يادگيري,در,نتيجه,تحول،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۸:۲۰ توسط:saman موضوع:

چاپ بك لايت و كاربرد هاي متفاوت آن به عنوان يك جاذبه

چاپ بك لايت و كاربرد هاي متفاوت آن به عنوان يك جاذبه

بك لايت

بك لايت چيست ؟

     بك لايت نوعي تابلو تبليغاتي است كه اثر چاپي در قالبي از چوب، آلومينيوم، پلكسي گلاس، كامپوزيت و… ارائه مي‌شود. در چاپ بك لايت مي‌توان از روشنايي جهت نمايش اثر چاپي استفاده كرد. استفاده از تابلو لايت باكس‌هاي تبليغاتي روشي مناسب جهت معرفي برند و نام تجاري محصولات مي‌باشد.

منبع نور بك لايت

     منبع نور بك لايت مي‌تواند يك لامپ كم ‌مصرف يا لامپ‌هاي ال اي دي و… باشد. تابش نور به چاپ بك لايت منجر به زيبايي تابلو شده و اثر بيشتري در مخاطب مي‌گزارد. چاپ بك لايت در پرينترهاي ديجيتال نظير ليزري و جوهري صورت مي‌گيرد.

نوع چاپ بك لايت ازلحاظ جنس متريال چاپي

     نوع چاپ بك لايت ازلحاظ جنس متريال چاپي، كيفيت و ضخامت مي‌تواند متفاوت باشد. با چاپ تصاوير رنگي با كيفيت و استفاده مناسب از نور تابلو تبليغاتي مناسبي به دست مي‌آيد كه در طول روز هم زيبايي خاصي را به وجود مي‌آورد. بك لايت بايستي مقاوم بوده و در مقابل آب و رطوبت استحكام لازم را داشته باشند. روش چاپ بك لايت مي‌تواند انواع مختلفي باشد ولي چاپ جوهرافشان و ليزري و چاپ اسكرين از مرسوم ‌ترين روش‌هاي چاپ بك لايت محسوب مي‌شود.

چاپ بك لايت و انواع آن

  • بك لايت ديواري
  • بك لايت ايستاده و آويز
  • گردان
  • كريستالي
  • بك لايت ال اي دي
  • لايت باكس آويز دوطرفه

 

بك لايت و كاربرد آن

     بك لايت را مي‌توان در مراكز خريد استفاده كرد به‌ عنوان ‌مثال در رستوران‌ها بسيار تأثير گذزار بوده و اثر زيادي بر مشتري مي ‌گزارد. پزشكان و مهندسان نيز در دفاتر كار خود مي‌تواند از بك لايت بهره ببرند. معرفي محصولات با بك لايت به ‌خوبي صورت مي‌گيرد. بك لايت ها به‌عنوان تابلوهاي تبليغاتي سازه مناسب براي تبليغات بخصوص در غرفه‌هاي نمايشگاهي است. لايت باكس‌ها جهت دكوراسيون داخلي و زيباسازي محيط نيز كاربرد دارند.

علل محبوبيت چاپ بك لايت

     تابلوهاي بك لايت در ايستگاه اتوبوس و نقشه‌هاي راهنماي شهري گرفته تا مراكز خريد، فرودگاه‌ها، رستوران‌ها، نمايشگاه‌ها و… كاربرد فراوان دارند. هزينه پايين چاپ بك لايت از علل محبوبيت اين سازه تبليغاتي شده است.

نحوه چاپ بك لايت

     همان‌طور كه گفته شد بك لايت در مكان‌هاي مختلف كاربري داشته، بنابراين نياز به چاپ بك لايت مختص به همين مكان‌ها مي‌باشد و نوع و روش چاپ بك لايت متفاوت است. مثلاً بك لايت موجود در فرودگاه‌ها بايستي بين دو لايه ورق پلكسي گلاس چاپ شوند و يا در بك لايت روي سقف تاكسي‌ها تصوير بايد نازك و شفاف باش دو روي ورقه پلكسي گلاس چسبانده شود.

ادامه مطلب : چاپ بك لايت

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد كنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينك هاي زير كليك كنيد :


برچسب: چاپ بك لايت و كاربرد هاي متفاوت آن به عنوان يك جاذبه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۴:۴۷ توسط:saman موضوع:

راهنماي خريد جاروبرقي بوش بهترين مارك جاروبرقي

راهنماي خريد جاروبرقي بوش بهترين مارك جاروبرقي

اگر قصد خريد جاروبرقي بوش را داريد در اينجا با تكنولوژي ها و امكانات آن آشنا مي شويد تا بتوانيد بهترين مدل را بر اساس نياز خود انتخاب كنيد.

clip_t7.jpg

اين مقاله در سايت shahrsakhtafzar.com منتشر شده است

امروزه در كمتر مكاني جاي خالي جاروبرقي به چشم مي خورد و در واقع به يكي از اساسي ترين نيازهاي ما تبديل شده است تا جايي كه نبودن آن به امري دور از ذهن و كاري نشدني تبديل شده، از اين رو برندهاي معتبر نيز سعي دارند با به‌ روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا به توليد بهترين هاي اين محصول بپردازند تا در دنياي پر رقابت امروزي جايگاه خود را باقدرت نگه دارند؛ ازجمله توليدكنندگان و بهترين مارك جاروبرقي كه همواره در صدر پرفروش ترين ها در دنيا در حال فعاليت است مي توان به برند بوش اشاره نمود. اگر قصد خريد جاروبرقي بوش را داريد مطمئناً در زماني كوتاه با طيف گسترده اي از انواع جاروبرقي روبرو خواهيد شد كه داراي ويژگي، رنگ و حتي ابعادي متفاوت هستند. در اين راهنماي خريد سعي داريم به شما در انتخاب و خريد هرچه راحت تر اين كالا كمك كنيم.

دسته بندي كلي در انواع جاروبرقي بوش

  • جاروبرقي كيسه دار
  • جاروبرقي مخزن دار و يا بدون كيسه

همان‌طور كه از نام آن ها نيز پيداست تفاوت اصلي اين دو نوع جاروبرقي در مخزن نگه ‌دارنده زباله مي باشد كه هركدام خود مزايا و معايب خود را دارند ما در اينجا سعي مي كنيم نگاهي داشته باشيم به مزايا و معايب اين دو نوع تا شما بتوانيد در زمان خريد جاروبرقي بوش با اطمينان بيشتر مدل مدنظر خود را انتخاب كنيد.

جاروهاي كيسه‌اي

انواع اين دستگاه كاربردي با كيسه كه به طور مرسوم تر مورد توجه افراد است همان‌طور كه به صورت بارز پيداست داراي كيسه هايي براي نگهداري گرد و خاك و زباله هاي جمع شده مي باشد، جنس اين كيسه ها كه به طور معمول پارچه، پليمر و كاغذي است مي تواند به صورت يك بار مصرف مورد استفاده افراد قرار گيرد. تهيه كيسه هاي جاروبرقي بوش به علت استاندارد بودن كار خيلي سختي نيست و شما به راحتي مي توانيد پاكت آن را در بسياري از مغازه ها يا فروشگاه هاي آنلاين به راحتي تهيه كنيد، اما دقت داشته باشيد كه استفاده از كيسه هاي دائم مي تواند آسيب هاي بسيار جدي در بلند مدت به جاروبرقي شما وارد كند اين آسيب مي تواند باعث كاهش قدرت مكش و طول عمر دستگاه شود و از طرف ديگر صداي آن بيشتر مي شود به همين خاطر نيز هيچ كدام از برندهاي مطرح كيسه دائم روي دستگاه قرار نمي دهند و به صورت جدي به مصرف كنندگان خود اخطار مي دهند كه از اين نوع كيسه ها استفاده نكنند، از مزيت هاي اين دسته از جاروبرقي هاي بوش مي توانيم به فيلتر بهتر هواي خروجي اشاره كنيم كه باعث جلوگيري از آلرژي و بيماري هاي تنفسي در افراد مي شود اما از معايب آن مي توانيم به هزينه كيسه اشاره كنيم كه البته قيمت اين كيسه هاي يك بار مصرف بسيار به صرفه است.

جاروهاي بدون كيسه يا مخزن دار

انواع جاروبرقي مخزن دار و يا بدون كيسه بوش باقدرت و زيبايي بالايي در اين برند معتبر توليد مي گردد و مصرف كنندگان مي توانند با استفاده از مخزن هاي دائمي، حجم قابل توجهي از گردوغبار و زباله را در اختيار داشته باشند و شما نيازي نيست براي خريد كيسه هزينه كنيد، اما توجه داشته باشيد كه محققان خريد جاروبرقي مخزن دار را براي افرادي كه از آلرژي و بيماري هاي تنفسي رنج مي برند را به هيچ عنوان توصيه نمي كنند چراكه در بلند مدت مي تواند باعث تشديد بيماري در اين دسته از افراد گردد.

نقد و بررسي مشخصات جاروبرقي بوش

اگر قصد خريد جاروبرقي بوش را براي منزل خود داريد مي توانيد براي ديدن مشخصات فني هر محصول اطلاع از قيمت آنها به فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش در ايران مراجعه نماييد و يا به فروشگاه هاي آنلاين مانند ديجي كالا، زنبيل مراجعه نماييد، شركت بوش كه يكي از بهترين برندهاي جاروبرقي در دنيا مي باشد توانسته علاوه بر به‌كارگيري موتورهايي قدرتمند، طول عمر بالا و طراحي زيبا داراي امكانات ويژه اي و بدون نقصي باشد كه موجب برتري اين دستگاه در برند بوش به نسبت ديگر برندها شده است. لازم به ذكر است كه ساده ترين امكاناتي كه در ادامه درباره آن سخن مي گوييم اگر با سطح كيفي مناسب و تكنولوژي هاي بالا انجام نشود، به راحتي بر روي ميزان راندمان دستگاه، عملكرد بهينه آن ها تأثير خواهد گذاشت. برند بوش نيز كه امروزه در دسته بهترين مارك جاروبرقي ها در حال توليد كامل‌ترين محصولات است با در نظر گرفتن كوچك‌ترين جزئيات توانسته انواع جاروبرقي بوش را باكيفيتي درخور اين برند در دنيا به دست مصرف كنندگانش برساند. از نوع موتورهاي استفاده شده در جاروبرقي بوش تا لوله تلسكوپي، نوع پارويي، لوله خرطومي، چرخ ها، نوع فيلترها همه و همه را به يك جاروي خانگي قدرتمند و كاملاً حرفه اي تبديل كرده است.

قدرت مكش جاروبرقي بوش و موتورهاي قدرتمند

ميزان مكش جاروهاي برقي همواره در صدر فكر افراد در هنگام خريد قرار داشته است اما فراموش نكنيد كه وات جاروبرقي ها به تنهايي نمي توانند بيانگر ميزان مكش جاروي شما باشد و دقت داشته باشيد دو جاروبرقي كه وات يكسان دارند مي توانند قدرت مكشي كاملاً متفاوت داشته باشند لذا ميزان مكش در جاروها را بايد با توجه به مدل، نوع موتور، عايق بندي بدنه لوله تلسكوپي، خرطومي و عوامل آن بسنجيد. در ادامه با توضيح كوتاهي درباره نوع موتورهاي استفاده شده در جاروبرقي بوش اين موضوع را براي درك بهتر به شما ارائه خواهيم داد:

 

انواع موتورهاي جاروبرقي بوش

از كامل‌ترين و بهترين انواع موتور جاروهاي برقي در كل دنيا مي توان به HiSpin و Compressor اشاره نمود كه اين دو نوع موتور در فناوري توليد برند بوش نيز مورد استفاده قرار مي گيرد. موتور Compressor با داشتن تيغه هاي آيرو ديناميكي و جريان هواي كاليبره شده، بهترين مكش گردوغبار با پايين ترين ميزان مصرف انرژي را در اختيار مصرف كنندگانش قرار مي دهد. همان‌طور كه گفتيم جاروبرقي كمپرسور بوش علاوه بر قدرت مكش بالا داراي مصرف انرژي پاييني است كه اين امر از داغ كردن جاروهاي بوش جلوگيري مي كند و اگر مي خواهيد متراژهاي بزرگ را جارو كنيد و يا مدت زماني طولاني جارو را روشن نگه داريد، خريد جاروبرقي بوش مي تواند بهترين انتخاب براي شما باشد. توجه كنيد كه برندهاي متفرقه با توجه به عدم استفاده از موتورهاي تخصصي شايد روزهاي اول مكشي مناسب به شما بدهد اما به مرور زمان مكش آن ها افت خواهد كرد پس بهتر است گول قيمت هاي پايين مارك هاي متفرقه جاروهاي برقي را نخوريد چراكه قطعاً نمي تواند ول عمري مناسب براي شما باكيفيتي بايد كار كند؛ اما اگر به دنبال بالاترين و بهترين مدل هستيد مي توانيد مقاله بهترين جاروبرقي 2020 را در سايت سيمرغ مطالعه نماييد.

پارويي جاروبرقي

پارويي هاي جاروبرقي بوش با در نظر گرفتن كامل ترين جزييات طراحي شده اند تا بتوانند با حداكثر كارايي و قدرت كار كنند، يك پارويي مناسب بايد علاوه بر روان بودن حركت بر روي سطح هاي گوناگون زمين قدرت مكشش بالايي را به زمين انتقال دهد، عدم انتقال مناسب قدرت مكش و روان حركت نكردن يك پارويي بر روي زمين علاوه بر خستگي افراد براي جاروكشي، لطمه وارد شدن به مچ و دست و فشار بر روي ستون فقرات نمي تواند كيفيت جاروكشي مناسب را فراهم سازد. خريد جاروبرقي بوش با توجه به نكات ذكرشده به گونه اي طراحي شده اند تا شما بتوانيد به راحتي قدرت مكش مناسب جاروي خود را استفاده نماييد و آن را بر اساس نوع سطح جاروكشي خود تنظيم كنيد و بدون فشار به مچ و كمر، بالاترين كيفيت جاروكشي را در اختيار داشته باشيد.

تلسكوپي ها در جاروبرقي بوش

انواع لوله تلسكوپي جاروبرقي بوش به گونه اي طراحي شده است تا شما به راحتي بتوانيد ارتفاع آن را بر اساس قد خود تنظيم نماييد كه اين امر از فشار آمدن به ستون فقرات و دست شما جلوگيري خواهد كرد و شما مي توانيد بدين وسيله تا حد زيادي جاروكشي راحت و آساني را براي خود رقم بزنيد. لازم به ذكر است اگر چه اين فرايند تا حدي به چشم ساده است اما به كارگيري اين تكنولوژي در انواع جاروبرقي داراي اهميت بسياري است كه جاروبرقي بوش نيز با داشتن اين خصوصيت دستگاهي هرچه تكميل تر را در اختيار افراد گذاشته است، توجه كنيد اگر كيفيت تلسكوپي ها بر روي دستگاه شما خوب نباشد خيلي زود خراب مي‌شود و براثر كوچك ‌ترين فشار در هنگام جاروكشي از اندازه تنظيم شده خارج خواهد شد.

لوله خرطومي جاروبرقي بوش

از آنجايي كه مخصوصاً در بسياري از موارد براي حمل جارو ما آن را بر روي زمين مي كشيم و دستگاه را بلند نمي كنيم، جنس و كيفيت لوله خرطومي داراي اهميت بسيار زيادي است چراكه در غير اين صورت در مدتي كوتاه بر اثر همين جابه‌جايي ها يا حركات در هنگام جارو كشي، لوله خرطومي پاره خواهد شد لذا در زمان خريد جاروبرقي بوش نيز با توجه به اهميت بالاي جنس لوله خرطومي از پلاستيك هاي باكيفيت و يا الياف پليمري (كنفي) استفاده نموده است تا بتوانند با طول همراه بالا كار كنند اگر چه جنس لوله هاي كنفي در باطن خود جنسي مرغوب تري به نسبت مدل هاي پلاستيكي هستند اما خرطومي هاي پلاستيكي در جاروبرقي بوش نيز به جهت استفاده از جنس پلاستيك باكيفيت و غير خشك همانند مارك هاي متفرقه و نا مرغوب مي توانند طول عمري مناسب را داشته باشند. طول لوله هاي خرطومي نيز در جاروهاي بوش در حدود دو متر طراحي شده اند تا بر مبناي استاندارد بتوانند علاوه بر قدرت مانور مناسب در هنگام جاروكشي، قدرت مكش را نيز در حداكثر موجود خود نگه دارند.

محل اتصال خرطومي به بدنه دستگاه در جاروبرقي بوش

در طراحي انواع جارو ها در محل اتصال لوله به دستگاه قسمتي دايره اي شكل و كوچك مي‌بينيد كه از جنس پلاستيك يا فلز مي باشد كه لازم است به اين نكته اشاره كنيم كه لازم نيست فكر خود را در برندهاي معتبر درگير نوع جنس اين قسمت از جاروي خود كنيد چراكه در مارك هاي حرفه اي همچون بوش، تنوع جنسي مناسب به كار گرفته شده است و به دليل به كار گيري تكنولوژي مناسب داراي وكيوم درست و استاندارد مي‌باشند كه علاوه بر چرخش 360 درجه، بدون كاهش مكش، قدرت را از موتور انتقال خواهند داد.

چرخ‌ها در طراحي

از ساده ترين و حتي از مهم ‌ترين قسمت هاي هر جارو به داشتن 4 چرخ از جنسي مناسب باقابليتي روان بودن و حركت 360 درجه مي توان اشاره نمود. چرخ ها باكيفيت بالايي در انواع جاروبرقي بوش طراحي شده اند تا علاوه بر موارد ذكرشده بتواند به راحتي بر سطوح مختلف و ناهموار كه داراي درز هستند جابه‌جا شوند. همان‌طور كه مي‌دانيد در هنگام جاروكشيدن شما جارو را در دست خود جابه‌جا نمي‌كنيد و آن را بر روي زمين مي‌كشيد پس داشتن چرخ هاي باكيفيت و روان داراي اهميت بسيار زيادي است.

سري ها و لوازم جانبي جاروبرقي بوش

جاروبرقي هاي بوش در مدل هاي مختلف به منظور كمك در سهولت كار جاروكشي داراي لوازم جانبي ازجمله سري هاي اضافه شامل برس اثاثيه، برس بسيار بلند براي جاروكشي درزها و اين قبيل موارد هستند تا شما بتوانيد به راحتي فضاهاي دور از دسترس را جارو بكشيد.

جاروبرقي بوش، بهترين مارك هاي انتخابي شما

در بالا سعي كرديم تا بابيان نكاتي حائز اهميت در هنگام خريد جاروبرقي بوش و انواع برند در اين محصول به شما در انتخابي هر چه مطمئن تر كمك كنيم. بوش به عنوان يكي از قدرتمندترين و قديمي ترين كمپاني هاي موفق در توليد لوازم خانگي، انواع جاروبرقي بوش را باكيفيت و طول عمر بالا در كل دنيا عرضه كرده است كه با در نظر گرفتن كوچك‌ترين نيازها و پيشرفته ترين تكنولوژي ها تجربه اي از جاروكشي آسان را به شما هديه خواهد داد. لازم به ذكر است كه به دليل گستردگي فروش اين نوع از كالاها در اين كمپاني قدرتمند، بوش توانسته است در قيمت جاروهاي برقي خود نيز كاملاً رقابتي و منطقي فعاليت كند و بالاترين سطح كيفي را با بهترين قيمت ارائه دهد.

منبع: شهر سخت افزار


برچسب: راهنماي خريد جاروبرقي بوش بهترين مارك جاروبرقي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۸:۴۱ توسط:saman موضوع: