پارس بلاگ پارس بلاگ .

پارس بلاگ

اهداف اصلي توليد محتوا

اهداف اصلي توليد محتوا

براي سفارش توليد محتوا ، بايد بدانيد كه ايجاد محتوا اهداف مختلفي خواهد داشت. مثال ها:

 

آموزش در زمينه هاي تخصصي و كاربردي

آگاهي و اطلاع رساني به مخاطبان

لذت ببريد و از مخاطب لذت ببريد

براي تعامل مخاطب را القا و انگيزه دهيد

در حقيقت ، شما محتوا را در قالب ها و قالب هاي متنوعي توليد مي كنيد كه مي تواند ضمن ارائه شركت ، خدمات و محصولات خود ، نياز مخاطبان شما را برآورده كند. اگر محتواي توليدي شما از اين ويژگي برخوردار است و مي تواند به سوال مخاطب پاسخ دهد ، به اين معني است كه موفق شده ايد. ايجاد محتوا بخش بسيار گسترده اي از فرآيند بازاريابي محتوا است و در بخشهاي مختلف طبقه بندي خواهد شد. محتوا را مي توان در 4 قالب كلي و بسياري از قالب ها ايجاد كرد:

 

توليد محتواي متن

توليد محتواي گرافيكي و تصويري

محتواي ويديويي ايجاد كنيد

ايجاد محتواي صوتي

 

اگر وب سايتي داريد ، حتماً جمله معروف "Content is king" را شنيده ايد ، محتواي شما سلطان وب سايت شماست. نويسندگان زيادي وجود دارند كه مي توانند متن هاي مهيج براي شما بنويسند و محتواي جالبي ايجاد كنند ، بسياري از افراد توانايي ايجاد محتوا را بر اساس اصول سئو و اصطلاحاً تايپ ماشين دارند. اما مسئله اين است كه نويسندگان كمي را پيدا خواهيد كرد كه هم به طرز هيجان انگيز و هم راحت براي دستگاه مي نويسند.

 

ايجاد محتوا براي هر سايت بسته به نوع شغل آن متفاوت است ، همچنين مي توانيد بررسي كلمات مورد نظر و اصول فني سئو را به ما بسپاريد تا به شما در يافتن آنها كمك كنيم يا عبارات هدفمندي را در اختيار ما قرار دهيد به ايجاد بهترين محتواي خوب كمك كنيد.

شما مي توانيد ايجاد محتوا را براي سايت خود از نويسندگان باتجربه seoedu سفارش دهيد. در seoedu ، نويسندگان ما مقالاتي هيجان انگيز ، معتبر ، معتبر ، روان و پرطرفدار و همچنين محتواي مناسب براي سئو را در وب سايت شما ايجاد مي كنند. محتواي ايجاد شده يك مقاله دست اول است كه براي ارائه سايت شما حياتي است.

 

 

هزينه هاي توليد محتوا

از آنجا كه هزينه ايجاد محتواي وب سايت شما توسط عوامل زير تعيين مي شود ، شما بايد درخواست خود را ارسال كنيد تا پس از بررسي در مورد هزينه ، زمان تحويل ، روش توليد و ساير موارد با هم مرتبط شويد. گرفته شده.

هزينه هاي توليد محتوا توسط عوامل زير تعيين مي شود:

- محتواي داراي حق چاپ يا ترجمه است

- چه تخصصي و چه عمومي

- تعداد كلمات

- حجم كل سفارش (هرچه بزرگتر باشد ، تخفيف بيشتري اعمال مي شود)

همچنين ، اگر سفارش توليد محتواي شما براي گزارش آگهي است ، مي توانيد با خريد گزارش خود از مجموعه seoedu ، از تخفيف 30 درصدي در توليد محتوا بهره مند شويد.

 

 

اجازه ندهيد هويت محتواي شما تكه تكه شود!

براي لحظه اي تصور كنيد كه به دنياي كارماي شماري منتقل شده ايد.

 

يا فكر كنيد كه قرارگيري بوم و هر عكس به ترتيب مرتب شده و از بين مي رود ، فكر مي كنيد در آخر چه چيزي ايجاد مي شود؟

 

قطعاً يك چيز زشت زشت در مورد ناشناس ماندن است كه هيچ كس مسئوليت ضعف ها و مشكلات خود را بر عهده نمي گيرد!

 

چگونه انتظار داريد هر گوشه از محتواي خود را به نويسندگان و توليدكنندگان مختلف محتوا بدهيد و در نهايت محتواي سازگار دريافت كنيد و از هويت محتوايي سازگار و زيبايي برخوردار باشيد؟

 

ديگر نه!

 

بنابراين بدترين كار براي يك مجموعه و تجارت حرفه اي اين است كه توليد محتواي آن را به خارج از كشور برسانيد يا آن را به نويسندگان مختلف با سبك ها و شخصيت هاي مختلف بدهيد كه هر كدام 2-3 قطعه محتوا براي آنها توليد مي كنند. در آخر نبايد كسي باشد كه مسئوليت مشكلات و نقص مطالب را بر عهده بگيرد و آن را تصحيح كند.

 

 

براي ما راحت تر بود كه ...

براي ما آسان تر بود كه 100 پيشنهاد از 100 مارك مختلف را از همه پيشنهاداتي كه توليد مي شود بگيريم ، سفارش دهيم و به نويسندگان مختلف كار با قيمت پايين بدهيم و درصد كمي به آنها بدهيم و درصد بيشتري را بگيريم. خودمان. و بيشتر!

 

اما ما اين كار را نمي كنيم زيرا ، بدين ترتيب در هنگام توليد محتواي عمده ، درد مشابهي را متحمل خواهيم شد و سرانجام با انبوهي از ناخواسته و ناخواسته روبرو خواهيم شد كه نه تنها چيزي به اين دنيا نمي افزايد ، بلكه خود به خود . آنها فضا اشغال مي كنند و اجازه نمي دهند محتواي ارزشمندي ديده شود.

اهميت توليد محتوا

درباره كلاه خود قضاوت كنيد و به اطراف نگاه كنيد؛ در جهاني كه دسترسي به اينترنت در اوج است و برندها بر اساس آنچه در عمق سايت وجود دارد ارزش گذاري مي شوند ، آيا مي توان از محتوا چشم پوشي كرد؟

 

از گذشته همه چيز تغيير كرده است و اكنون ما به دوره اي وارد مي شويم كه شكل گيري علامت سوال در ذهن افراد پيرامون ما همزمان با جستجو و مرور گوگل در دنياي محتوا است. با ايجاد محتوا ، وب سايت ها هويت پيدا مي كنند و مي توانند در موتورهاي جستجو رتبه بالاتري داشته باشند.

 

اگر در حال حاضر به روشهاي سنتي گذشته فكر مي كنيد و فكر مي كنيد كه روشهاي بازاريابي محتوا هنوز هم مي توانند در Google پياده و توسعه يابند ، بايد بگويم كه بسيار اشتباه مي كنيد. تاكنون بايد به اين نتيجه مي رسيديد كه هر مارك يا مارك براي مارك گذاري در وب به محتواي ويژه ، كاملاً حرفه اي و استاندارد نياز دارد كه توليد آن زمان بر است و توليد آن قطعاً گران است.

توليد محتوا ، اصلي كه هرگز ضعيف نمي شود!

هر سايت يا صفحه اي در وب براي يك هدف خاص ايجاد شده است. ايجاد محتواي قوي ، متمركز و حرفه اي با رويكرد آينده نگرانه براي تأثيرگذاري بر مخاطبان ، سريعترين و ايمن ترين راه براي رسيدن به اهداف شما است.

 

به راحتي مي توان گفت كه تنها با استفاده از خدمات توليد محتوا ، هر سايت مي تواند چشم انداز تجارت خود را ببيند. بنابراين توليد محتواي اساسي كه ديگر زيرمجموعه نيست و از صفر تا صد هر سايت به آن بستگي دارد.

 

بدون محتوا خانه ويران شده است!

امروزه توليد محتوا به ستوني تبديل شده است كه پايه هاي هر سايتي بر اساس آن بنا شده است. اگر سايت را بدون اطلاع از توليد محتوا مطرح كنيم ، به اين معني است كه از رتبه بندي و موقعيت هاي موقتي و پوچ كه ناسازگار هستند و خيلي زود از دست مي روند خوشحال مي شويم!

 

اگرچه محتواي متني نوع اصلي محتواي وب است كه در بين مصرف كنندگان محبوب شده است ، اما امروزه بازاريابي ديجيتال و محتوا توسط انواع ديگري از محتوا كه بيشتر مورد توجه مصرف كنندگان قرار مي گيرد امكان پذير است. علاوه بر اين ، با افزايش تنوع مطالب ، روند جستجوگرها و بهينه سازي سايت نسبت به قبل آسان تر مي شود زيرا روش هاي مختلفي براي جذب مخاطب و جلب رضايت موتورهاي جستجو وجود دارد.

 

توليد محتوا در شبكه هاي اجتماعي ، توليد محتواي ويدئويي ، توليد محتواي صوتي يا پادكست هايي كه اغلب شنيدن آنها آسان تر از محتواي متني است ، اينفوگرافي و ... از جمله مطالبي است كه به ستون فقرات سايت شما تبديل شده و شما را به يك برند واقعي تبديل مي كند. ما مدت طولاني است كه با ثبت سفارش توليد محتوا اين كار را انجام مي دهيم و در چرخه تهيه ، سازماندهي ، توزيع و بازاريابي محتوا موفق بوده است.

 

با ايجاد محتواي متني اولين قدم ها را برداريد

صادقانه بگويم ، نوع اصلي مطالب محتواي متني است كه با گذشت زمان مي توان مخاطبان بيشتري را به خود جلب كرد. توليد محتواي متني در دسترس ترين نوع محتوا است كه با هر محدوديتي توسط هر كاربري قابل خواندن است. توليد محتواي متني در بحث بازاريابي ديجيتال كم دردسرترين گزينه براي هر سايتي است و از طرف ديگر ، هزينه اين شكل توليد محتوا معمولاً منطقي تر است. اينكه بتوانيد تن صداي خود را از طريق متن نهادينه كنيد و محتواي متني خود را بخشي از برند خود كنيد ، به اين معني است كه شما توانسته ايد گام بلندي در ايجاد محتوا برداريد. نمونه اي از توليد محتواي ما نشان مي دهد كه چگونه اولين مراحل با استفاده از خدمات ما شيرين تر و راحت تر مي شوند.

 

منبع: seoedu.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۲:۰۸ توسط:saman موضوع:

ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي

 

مديرعامل موسسه برگ زيتون از ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: عرضه خصوصي اين رمز ارز ايراني از فردا به مدت ده روز آغاز مي شود.

عباس جم مديرعامل موسسه برگ زيتون در نشست خبري با حضور اصحاب رسانه  از راه اندازي نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به فضاي بين الملل خبر داد و گفت: عدم قانون گذاري مناسب و بي تدبيري طي اين مدت فرصت بهره مندي ايرانيان از فضاي ارز رمز ها را گرفت لذا اگر قرار باشد كشور ايران تحولي را رقم بزند، بايد به بازار بين المللي در بازار ارز ديجيتال بپيوندد.

 

وي با بيان اينكه آماده ايم كه آينده اي خوبي در زمينه ارز رمز در كشور را رقم بزنيم، افزود: براي عبور از تحريم ها با استفاده از رمز ارز ها سه ضلع نياز است كه نخستين آن "فناوري بلاك چين بومي" و مهترين موضوعي كه اگر بخواهيم يك توكن در كشور داشته باشيم.

 

بنابه گفته مديرعامل شركت برگ زيتون، مجموعه هاي مختلف در كشور با هزينه هاي زياد روي شبكه هاي خارجي از جمله اتريوم توكن منتشر كردند و بعد روي شبكه هاي ديگر اما به دليل چند برابر شدن كارمزد شبكه موفق به ادامه كار نشدند و موجب هدر رفتن سرمايه هايشان شد.

 

وي تصريح كرد: اگر مي خواهيم به شبكه بلاكچين جهاني بپيونديم در ابتدا بايد يك بلاكچين بومي داشته باشيم لذا در كشور هاي همجوار شركت برگ زيتون توانست پلتفرم گرافين را بومي سازي كرده و سورس آن هم به رايگان در اختيار شركت هاي دانش بنيان قرار مي دهد.

 

جم كاركرد هاي كيف پول ايراني را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسياري از كيف هاي پول در ايران اكنون بسته شده است و به همين خاطر بسياري از سرمايه ها از كشور رفت ، بنابراين بايد حتما كيف پول رمز پايه ايراني داشته باشيم، تا قابليت تعيين آدرس هاي بين المللي را داشته باشد.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون با تاكيد بر اينكه نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به شبكه هاي بين الملل را با بسياري از مشكلات كه وجود داشت راه اندازي كرديم، بيان كرد: جمعيت قابل توجهي در زمينه رمز ارزها فعاليت دارند اما به دليل نبود صرافي موفق به انتقال وجه نشده بودند لذا برگشت پول امكان پذير نبود بنابراين "صرافي برخط رمز پايه" ديگر خدمتي بود كه توسط اين شركت راه اندازي شده است.

اين كارآفرين در حوزه ديجيتال ادامه داد: صرافي بين المللي را در كشور استوني راه اندازي كرده ايم لذا با افتخار در صرافي بين المللي سريكس ?? به چهار كشور آمريكا، كانادا، انگليس و رژيم صهيونيستي سرويس نمي دهيم.

 

جم از ارائه رمز ارز ايراني bzb «نخستين ارز ديجيتال ايراني» با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: ابتداي سال ??  براي ارز bze توكن ارائه كرديم كه در ? صرافي بزرگ دنيا اين توكن پذيرفته شده است لذا از فردا همزمان با ميلاد امام رضا(ع) به مدت ?? روز با ?? هزار توكن bzb عرضه خصوصي در سايت https://zarnetwork.com آغاز مي شود و هركدام به قيمت ?? ميليون تومان است.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون معتقد است كه در آينده صادرات و واردات از طريق bze انجام شود و بازگشت پول به راحتي صورت مي گيرد.

وي اضافه كرد:  در ?? بهمن سال گذشته توكن bze را به مبلغ ?? ريال عرصه كرديم و طي مدت ? ماه قيمت آن به ?? تومان رسيده است؛ مرام نامه شبكه زر در زر نتورك قابل دسترسي است.

 

دكتر عباس جم در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبني براينكه چه اطميناني وجود دارد كه اين رمز ارز همانند ديگر ارز هاي ديجيتال ايراني با شكست مواجه نشود؟ گفت:  ارزهاي قبلي نقد شوندگي بسيار سختي داشتند اما bze را به تتر مي توانيد تبديل كنيد و اينكه اين رمز ارز با پشتوانه بيمه همراه است.

 

اين كارآفرين حوزه ديجيتال در پايان با اشاره به رشد بازار تجارت با ارز هاي ديجيتالي تاكيد كرد: براي ورود كشورمان به اين حوزه در جهت دور زدن تحريم ها يك همت مضاعف مي طلبد كه بايد همه با هم دست به دست دهيم و بدون هر نگاه منفعت طلبانه در اين حوزه فعاليت كنيم.

 

مهندسان ايراني پيشرو در زمينه كيف پول ديجيتال

 

حسين جرئتي، رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك نيز در ابتداي اين جلسه با اشاره به راه اندازي نخستين بلاك چين ايراني توسط موسسه برگ زيتون در ايران بيان كرد: با تلاش مهندسان ايراني امنيت رمز ارزها و كيف پول امن نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ايجاد شده است، شايان ذكر استدر دنيا كيف پول هاي نرم افزاري رمز ارز كه پيام رسان داشته باشد تعداد كمي داريم اما شبكه زر اين كار را انجام داده است.

 

رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك افزود: كيف پول نرم افزاري يك محيط امن براي ذخيره و انتقال رمز ارز است كه با سيستم عامل هاي اندرويد و ios بر روي تلفن هاي همراه كار ميكند،ايشان همچنين اضافه كردند ممكن است ارزها در كيف هاي نرم افزاري رمز ارز دچار مشكل شود اما در كيف پول سخت افزاري امنيت بسيار بالائي وجود دارد.

 

اين كارآفرين نمونه عرصه ديجيتال با تشريح امكانات كيف پول هاي نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ، تاكيد كرد: در كيف پول هاي ما مولتي ساين بودن جز امكانات مهم است كه امكان دسترسي ? نفر يا چند نفر در كيف پول وجود دارد و چند نفر با هم ميتوانند با خيالي آسوده يك سرمايه را در يك كيف پول ذخيره كنند و دسترسي به آن نيازمند داشتن همزمان تمام رمزهاي همه افراد است درست مانند حساب هاي بانكي دو يا چند امضا و هر كدام رمز خودشان را دارند ، وي افزود در كيف پول هاي سخت افزاري ايراني قابليت otp پياده سازي شده است ، بدين صورت كه پس از پيكربندي كيف پول آن را به يك شماره تلفن همراه متصل مينمائيد و كاربر پس از ورود رمز يك رمز يكبار مصرف از طريق پيامك بر روي گوشي تلفن همراه خود دريافت ميكند و با وارد كردن آن به كيف پول وارد و به ارزهاي ذخيره شده در آن دسترسي خواهد داشت كه اين موضوع فقط در كيف پول رمز پايه سخت افزاري ايراني جهت به حداكثر رساندن امنيت سرمايه ها پياده سازي شده است درست همانند رمز پوياي سيستم بانكي كشور.

 

به گفته حسين جرئتي مديرعامل هلدينگ رستاك ، نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به ?? زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك ايجاد شده كه در شرايط تحريم اقدام خوبي به شمار مي رود و برگشت هزينه كالا و محصولات در صادرات خارجي با اين سامانه حل مي شود.

 

وي در پايان تصريح كرد: از نخستين باشگاه رمزپايه كشور به زودي رونمايي مي شود و در اين باشگاه بدون نياز به سخت افزارهاي گران قيمت و برق زياد ارز ديجيتال را مردم مي توانند استخراج كنند.


برچسب: ارز ديجيتال ايراني ارز ديجيتال رمزپايه هلدينگ رستاك شبكه زر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۶:۲۸ توسط:saman موضوع:

نكات كاربردي تعمير تلويزيون ال جي

نكات كاربردي تعمير تلويزيون ال جي

گاهي پيش مي‌­آيد كه مي‌­خواهيم بدانيم عمر مفيد تلويزيون چقدر است. روزي كه يك تلويزيون نو مي­‌خريم، ممكن است در حد چند دقيقه در مورد مدت زمان كاركرد دستگاه و عمر آن تحقيق كنيم. دوست داريم بدانيم اين دستگاه جديد و هيجان انگيز، تا چند سال همراه ما خواهد بود! هيچ يك از ما انتظار نداريم كه دستگاهمان دچار مشكل شود و اگر تلويزيون دوست داشتني­مان ايرادي پيدا كند، تازه دغدغه‌ي تشخيص صحيح ايراد، يافتن قطعه‌ي اصلي و درخواست تعمير از يك كارشناس حرفه‌اي شروع مي شود! ممكن است براي اينكه بتوانيم اطلاعاتي در مورد نوع ايراد يا صحت هزينه‌ي اعلام شده از سوي تعميركار كسب كنيم، به پرس و جو و تحقيق نيز بپردازيم.
هدف اين راهنما، شرح برخي ايرادات شايع تلويزيون است. در صورتي كه تلويزيون شما دچار يكي از اين ايرادات شده است، مي‌­توانيد از علت آن آگاه شويد و در صورت نياز براي تعمير تلويزيون ال جي توسط كارشناسان اقدام نماييد.

چرا تصوير تلويزيون ال جي قطع مي­‌شود؟

عدم نمايش تصوير تلويزيون مي‌­تواند دلايل زيادي داشته باشد. اگر تصوير و صدا هر دو قطع شده، ممكن است مشكل عدم دريافت سيگنال از دستگاه جانبي و يا آنتن باشد. در اين صورت لازم است شرايط آنتن و يا دستگاه جانبي را بررسي كنيد. لازم به ذكر است، زماني كه شما تصوير علامت ها و حتي همان پيغام «بدون سيگنال» را بر روي تلويزيون مشاهده مي‌كنيد، به معني اين است كه دستگاه سالم مي‌باشد و به هر علتي دريافت سيگنال انجام نمي­‌شود.
در صورتي كه پي برديد مشكل از تلويزيون است، ايراد مي­تواند به دليل مشكلات پنل و يا منبع نور دستگاه باشد.گاهي نيز ايراد به دليل بروز خطا در برد است. در اين شرايط نياز است دستگاه از سوي كارشناس فني بازديد شود و اقدام لازم براي تعمير تلويزيون ال جي صورت گيرد. براي تعميرات تلويزيون ال جي و رفع ايراد عدم نمايش تصوير، گاهي نياز به تعويض قطعات و در مواردي نيز تعمير قطعات مي­باشد.

زماني كه تلويزيون ال جي روشن نمي‌­شود، چه اقدامي انجام دهيم؟

در صورتي كه تلويزيون ال جي روشن نمي­شود، دوشاخه‌ي برق تلويزيون را براي مدتي، به منظور تست، به صورت مستقيم به پريز برق متصل نماييد. زيرا ممكن است ايراد از محافظ برق باشد. اگر همچنان تلويزيون روشن نمي‌شود، توجه نماييد دستگاه‌هاي جانبي كه معمولا باعث ايجاد نويز و اختلال در عملكرد دستگاه مي شود را از تلويزيون جدا كنيد.

بهتر است تلويزيون را از روي كليد پاور پنل تلويزيون نيز روشن كنيد. چراكه ممكن است ايراد از كليد پاور كنترل باشد و فرمان صحيح را براي روشن شدن به تلويزيون ارسال نكند. اما چنانچه اين موارد را بررسي كرده­ايد و دستگاه باز هم روشن نمي­شود، ايراد اغلب به دليل مشكل بردهاي دستگاه است. البته گاهي نيز مشكل ماژول مي‌­باشد.

توصيه مي­‌شود در اين شرايط براي تعمير تلويزيون ال جي توسط متخصص در پي راه چاره باشيد، تا مشكل دستگاه سريع تر رفع شود.

دليل مشاهده‌­ي نقطه بر روي تصوير تلويزيون ال جي چيست؟

مشاهده‌ي نقاط تيره يا روشن بر روي صفحه­‌ي تلويزيون، نشانه­‌ي مشكل پيكسل‌ها يا منبع نور دستگاه مي‌­باشد. گاهي پيكسل‌ها مي‌­سوزد و يا به صورت روشن يا چشمك زن باقي مي‌­ماند. اگر شما اين نقاط را بر روي تصوير همه­‌ي ورودي‌ها (آنتن،HDMI, USB ) مشاهده مي­‌كنيد، ممكن است ماژول يا همان پنل تلويزيون دچار مشكل شده باشد. معمولا مشكل پيكسل‌ سوختگي و پيكسل خاموش تا حدي كه شامل ايراد سه عدد پيكسل باشد، نياز به تعمير ندارد؛ زيرا باعث ايجاد مشكل جدي در تصوير نشده است. اما در صورت مشاهده‌ي حتي يك نقطه و پيكسل روشن، دستگاه نياز به بررسي دارد.

زماني كه تصوير تلويزيون پرش دارد، چه اقدامي انجام دهيم؟

پرش تصوير در صورتي كه در يك ورودي مشاهده شود، مربوط به تصوير همان ورودي و يا كابل ارتباطي از دستگاه جانبي تا تلويزيون ال جي مي‌باشد. اما در صورتي كه تصوير تمامي ورودي­‌ها (آنتن، HDMI, USB ) دچار پرش و لرزش مي‌شود، نياز است دستگاه براي بررسي بيشتر از سوي تكنسين بازديد شده، و در صورت نياز تعمير تلويزيون ال جي انجام شود. اين ايراد نيز معمولا به دليل مشكل ماژول، برد تغذيه، برد اصلي و يا برد كنترل مي‌­­باشد.

چرا رنگ تصوير تلويزيون ال جي غير طبيعي مي‌­شود؟

گاهي به دليل تنظيمات اشتباه، و يا تغيير غير تخصصي تنظيمات تصوير، رنگ‌ها به صورت غير طبيعي مشاهده مي‌­شود. براي انجام صحيح تنظيمات تصوير و گزينه‌هاي رنگ به قسمت تنظيمات تصوير رجوع كنيد.
اما در صورتي كه بر روي تصوير تمامي ورودي­ها (آنتن، HDMI, USB )  لكه‌هاي رنگي و يا ادغام رنگ ايجاد شده است، بهتر است براي بررسي دقيق، از كارشناسان تعمير تلويزيون ال جي كمك بگيريد. اين ايراد ممكن است به دليل مشكل ماژول (پنل) يا برد اصلي پديد آيد.

زماني كه تصوير تلويزيون ال جي به دليل ضربه يا آب خوردگي مشكل دارد، چه بايد كرد؟

زماني كه يكي از موارد ضربه‌­ خوردگي، آب­خوردگي و ترك­ خوردگي پنل اتفاق مي‌­افتد، تصوير به شكل غير­طبيعي نمايش داده مي­‌شود و گاهي خط و خطوط و يا ادغام رنگ مشاهده مي­‌شود. مشخص است كه دليل آن، ايراد پديد آمده براي ماژول تلويزيون است. بنابراين نمي‌توانيم به شما راهكاري پيشنهاد دهيم، غير از اينكه براي تعمير تلويزيون ال جي و تعيين دقيق ميزان آسيب ديدگي دستگاه، از تعميركاران مجاز كمك بگيريد.

علت عدم عملكرد كليدهاي تلويزيون يا اصطلاحا “هنگ كردن دستگاه” چيست؟

گاهي تلويزيون روشن مي‌­شود اما هيچ عملكردي ندارد و به اصطلاح هنگ مي­‌كند. در اين شرايط لازم است دستگاه‌هاي جانبي را از تلويزيون جدا كنيد، تا در صورت ايجاد نويز و اختلال بر روي تلويزيون، متوجه اين موضوع شويد. البته بهتر است عملكردها را با كليدهاي پنل تلويزيون نيز بررسي كنيد. زيرا ممكن است كنترل ايراد داشته باشد و سيگنال اشتباه به دستگاه ارسال كند. در صورت بررسي اين موارد، چنانچه ايراد همچنان وجود دارد، دليل ايراد مي‌تواند بردهاي تلويزيون به ويژه برد اصلي (Main)  ­باشد. در اين حالت تلويزيون شما نياز به تعمير دارد!

منبع : http://kardorosttamir.com/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۴:۰۸ توسط:saman موضوع:

عطر لاليك | ده نكته هنگام خريد عطر لاليك كه همه بايد بدانند

عطر لاليك | ده نكته هنگام خريد عطر لاليك كه همه بايد بدانند

ادكلن لاليك هنوز پرفروش ترين ادكلن ايران است. هر روزعطرهاي پر زرق و برق و رنگارنگي وارد بازار مي‌شود؛ عطرهايي با رايحه‌هاي متفاوت و قيمت‌هاي مختلف اما داشتن يك عطر خاص معرف شخصيت ظاهري هر فرد تلقي ميشود. ادكلن لاليك مشكي با آن بوي خاص چوب سوخته و وتيوري خاص خودش قطعا يكي از اين موارد است.

ادكلن لاليك مشكي از پرطرف دارترين عطرها در ميان مردان جهان است كه در سال 2006 وارد بازار شد و انقلابي در صنعت عطر به پا كرد و بهترين عطر سال معرفي شد. راز و رمز هاي رايحه اين عطر ذهن مخاطب را به چالش كشيده به گونه ايي ك فرد يا عاشق اين عطر ميشود يا حس تنفر را تدايي ميكند.

عطر لاليك مشكي-لاليك انكر نوير- Lalique Encre Noire

عطر لاليك مشكي-لاليك انكر نوير- Lalique Encre Noire

طراح ادكلن لاليك مردانه:

طراح ادكلن لاليك مردانه ناتالي لورسون از شهر گراس فرانسه با خلق اين شاهكار رايحه اي بسيار انتزاعي و خاص را به مخاطبين ارائه داد. Encre Noire واژه اي با ريشه اي فرانسوي است كه در لغت به معناي جوهر سياه مي باشد بطوري ك اين عطر بيشتر از يك عطر عمومي روزانه تبديل به يك اثر هنري شد.طراح شيشه لاليك مشكي آقاي رنه لاليك بنيانگذار و موسس برند لاليك است.

استفاده از گياه وتيور در اين عطر باعث ايجاد رايحه ايي قوي و تاريك و  رمز آلود شده و موجب خاص تر شدن اين عطر نسبت به ساير عطرهايي است ك وتيور در ساخت انها نقش داشته، نت هاي ديگر مانند درخت سرو كه نماد تازگي و سبز بودن را به مخاطب القا ميكند، نت پايه  از چوب كشمير  است كه باعث جذابيت بيش حد اين عطر شده و گرما و دلنشيني يك پيروزي شيرين را به شما و اطرافيانتان القا مي­كند و قدرت شما را به نمايش مي­گذارد و همچنين لاليك را تبديل به عطري با توصيف هايي چون  چوبي ،خاكي ،تميز ،تاريك و رمز آلود ميكند.

افرادي ك از اين عطر استفاده ميكنند داراي اعتماد به نفس قوي و بالايي ميباشند  انكر نويرلاليك عطري بسيار اعتيادآور است، افرادي خاص و منحصر به فرد، كه از اين عطر استفاده مي كنند قادر به تغيير عطر خود نمي باشند.  

معروفيت و جذابيت  ادوتويلت لاليك آن چنان است كه تمام ادكلن بازهاي ايراني حداقل يك بار لاليك مشكي را خريده اند و از رايحه تند وتلخ آن لذت برده اند. عطر  ادوتويلت لاليك به شدت با عطر قهوه تازه آسياب شده هماهنگي دارد جالب آن كه در ساختار آن ابدا قهوه به كار نرفته است اما باكلاسي و دلنشيني  ادوتويلت مانند يك فنجان اسپرسوي داغ و دوست داشتني است. نحوه استفاده ادو­تويلت مردانه لاليك مدل Encre Noire را  به جز نبض مچ دست و روي گردنتان هم اسپري كنيد تا هم خودتان و هم اطرافيان به يك اندازه از استشمام آن لذت ببريد. تاثير استفاده با توجه به ويژگي هاي تأثير­گذار رايحه هاي به كار رفته در اين عطر بي دليل نيست كه به آن صفت سلطنتي داده اند. بي شك تاثيري كه اين عطر روي روحيه ­ي شما و ارتباط ديگران با شما مي­گذارد پس از مدتي براي هميشه نهادينه خواهد شد. پس پيشنهاد مي­كنيم هر روز از آن استفاده كنيد.

چرا خريد ادكلن لاليك مردانه:

لاليك عطري ناب كه رايحه معطر چوب را تحسين مي كند و سرمنشاء روايح با طراوت و چوبي نت بالايي آن، رايحه آروماتيك و طبيعي سرو است 

بهترين زمان استفاده از لاليك مشكي بارايحه  گرم و تلخ ، پاييز و زمستان ميباشد ،ماندگاري اين عطر در روزهاي سرد بيشتر از روز هاي گرم است و پخش بوي مناسبي را داراست،خط نت‌هاي اين عطر، حتي وقتي از محيطي كه در آن بوديد خارج مي‌شويد، همچنان حس مي‌شود.به دليل گرم و تلخ بودن اين عطر استفاده از آن در روزهاي گرم سال توصيه نميشود 

خصوصيات منحصر به فرد اين عطر خاصيت محرك و انگيزشي را القا ميكند و براي براي مردان مدرن و امروزي مناسب ترين عطر  به شمار مي آيد .

بعد از خلق ادكلن لاليك مشكي ،خانه عطر سازي لاليك شروع به ساخت نسخه هايي با نام هاي لاليك انكر نوير اسپرت و همچنين ورژن زنانه اي به نام (Lalique Encre Noir Pour Elle) را كرد ، نسخه هاي ديگر از اين برند هم ساخته و به بازار عرضه شد .

از مشخصات ظاهري اين عطر ميتوان به چوبي بودن درب و داشتن جعبه با شيارهاي چوبي اشاره كرد روي شيشه نام Encre Noire با رنگ سفيد خودنمايي مي‌كند

لاليك داراي سه حجم مختلف 50 60 100 ميباشد ، حجم 50 و 100 جز نسخه ادوتويلت است شما با داشتن ادو­تويلت مردانه لاليك مدل Encre Noire مي­توانيد اين عطر را با قيمت مناسب­تري نسبت به پرفيوم و ادو­پرفيوم آن تهيه كنيد و از بوي خاص و راز­آلود آن به صورت روزانه استفاده كنيد، حجم 60 ك نسخه ادو پرفيوم آن است  از نظر جنس بطري غلظت محتوي درون با نسخه ادو تويلت متفاوت بوده و قيمت بالاتري را برخوردار ميباشد .

هم اكنون به توضيحات مختصر و مفيدي راجع به  مشخصات رايحه  اين عطر ميپردازيم: 

عطر لاليك مردانه در يك نگاه:

خانواده بويايي: چوبي، آروماتيك
نت هاي بالايي: سرو
نت هاي مياني: علف وتيور بوربن و علف وتيور هائيتي
نت هاي پايه: چوب كشمير، مشك

حجم : 50 60 100 ميلي ليتر
سال ساخت : 2006
كشور توليد كننده : France, Metropolitan
نوع رايحه : تلخ، گرم
گروه بويايي : آروماتيك، چوبي
مناسب براي: آقايان

با پيشرفت زمان و بيشتر شدن مخاطبين لاليك شركتهايي اقدام به ساخت نمونه تقلبي آن كرده ك با نمونه اصلي قابل مقايسه نيست و از ارزش آن نميكاهد در اين مقاله سعي داريم هر آنچه اطلاعات براي شناخت و تشخيص نمونه اصلي و تقلبي لازم است را بازگو كنيم 

راههاي تشخيص لاليك اصل و نمونه تقلبي آن

چند راه كار ساده براي تشخيص لاليك اصل و اورجينال وجود دارد ك مختصرا به توضيح آن ميپردازيم

1:جنس سلفون لاليك اصل ضخيم و با شكنندگي كم است 

2:كيفيت جعبه بسيار تميز و محكم ميباشد 

3:وزن لاليك اصل سنگين تر از نمونه تقلبي آن است 

4:كارتون داخلي لاليك اصل محكم تميز و به شكل راه راه بوده ك در نمونه تقلبي آن مشاهده نميشود

5:جنس شيشه بسيار تميز و صاف بدون خط و خش و از كيفيت و رنگ خوبي برخوردار است در حاليكه نمونه تقلبي شيشه ايي با كيفيت پايين و همراه خط و شيار است 

6:سايز والف در نمونه اصلي كوتاه تر است 

7:سريال نامبر زير شيشه اصلي با سريال زير جعبه يكي است ك در نمونه تقلبي موجود نيست

پس از معرفي اجمالي ادكلن لاليك مشكي، در ادامه اين مطلب قصد داريم به ده نكته جالب پيرامون آن بپردازيم. نكاتي كه احتمالا تا كنون از بسياري از آنها اطلاع نداشته ايد، پس با همراه ما باشيد تا با اين نكات جذاب آشنا شويد :

1. نسخه هاي ديگر نيز موجود هستند
پس از استقبال فراوان از ادكلن لاليك مشكي، خانه عطر سازي لاليك يك نسخه ورزشي به نام لاليك انكر نوير اسپرت (Lalique Encre Noir Sport) و همچنين ورژن زنانه اي به نام (Lalique Encre Noir Pour Elle) از اين عطر را به بازار عرضه نموده كه هر دوي آنها با استقبال بسيار خوبي مواجه شدند.

2. چرا انكر نوير؟
Encre Noire واژه اي با ريشه اي فرانسوي است كه در لغت به معناي جوهر سياه مي باشد. خانه عطر سازي لاليك براي نشان دادن بعد تاريك و رمزآلود اين عطر نام انكرنوير را براي آن برگزيده است.

3. دليل چوبي بودن درب ادكلن لاليك مشكي
جعبه ادكلن لاليك مشكي طوري طراحي شده كه شيار هاي چوبي روي آن كاملا نمايان است و همچنين درب شيشه حاوي عطر لاليك نيز چوبي است، استفاده از المان هاي چوبي در طراحي جعبه و درب بطري ادكلن لاليك به اين دليل است كه لاليك انكر نوير از خانواده عطرهايي با ساختار و پايه رايحه ي چوبي مي باشد.

4. طراحي در مهد عطرسازي جهان
ناتالي لورسن طراح عطر لاليك مشكي متولد مهد عطر سازي جهان شهر گراسه واقع در كشور فرانسه است. اين طراح معروف تا كنون در طراحي و ساخت بيش از 100 عطر معروف از جمله اروس، بلك اپيوم، لاليك آميتيس، كول واتر و … مشاركت داشته و با برند هاي بسيار معتبري همچون لاليك، ديويدوف، جيونچي، ورساچه و …. همكاري نموده است.

5. طراحي شيشه و بزرگداشت ياد بنيان گذار
طراحي شيشه لاليك مشكي از جوهردان مشهور شركت لاليك الهام گرفته شده، اين جوهردان را آقاي رنه لاليك بنيانگذار و موسس برند لاليك در سال 1913 طراحي و به بازار عرضه كرده بود.

مرتبط بخوانيد : انواع نت هاي بويايي عطر

6. اسامي متفاوت در ايران
در كشور ما لاليك انكر نوير با نام هاي لاليك مشكي و لاليك مردانه، شناخته مي شود و در بازار ايران از نام اصلي آن يعني انكر نوير بسيار كم تر استفاده مي شود.

7. يك عطر و دو بطري
ادكلن لاليك مشكي در اندازه‌هاي 50، 60 و 100 ميل توليد شده، اما نكته جالب در اين ميان طراحي متفاوت شيشه و جعبه انكر نوير 60 ميل است، نسخه 60 ميل ادكلن لاليك با جعبه اي كاملا متفاوت، با بطري از جنس كريستال و قيمتي تقريبا 7 برابر اندازه هاي 50 و 100 ميل به بازار عرضه شده است.

8. تفاوت در اندازه و غلظت عطر
هشتمين نكته اي كه درباره اين شاهكار خانه عطر سازي لاليك براي شما مطرح خواهيم نمود به گونه اي كامل كننده نكته هفتم اين مطلب مي باشد. در اندازه هاي 50 و 100 ميل، ادكلن لاليك مشكي در قالب ادوتويلت به بازار عرضه شده اما در اندازه 60 ميل علاوه بر تفاوت طراحي و جنس بطري غلظت محتوي درون آن نيز متفاوت بوده و به صورت ادوپرفيوم به بازار ارائه شده است.

9. عشق و نفرت
ادكلن لاليك مردانه به گونه اي مشتريان و مخاطبينش را به دو گروه تقسيم نموده، دسته اول كساني كه عاشق و ديوانه اين عطر هستند و دسته دوم افرادي كه به هيچ عنوان آن را دلنشين نمي دانند، اگر چه تعداد افراد دسته اول بسيار بيشتر تر از گروه دوم مي باشد اما طبق نظر سنجي هاي مختلف ادكلن لاليك مشكي به گونه اي است كه يا عاشقش مي شويد يا از آن تنفر پيدا خواهيد كرد.

10. هر چه سردتر ماندگاري بيشتر
ادكلن لاليك مشكي داراي ماندگاري بسيار بالا و پخش بويي مناسب است. زماني كه ادكلن لاليك را در هواي گرم مورد استفاده قرار دهيد ماندگاري آن چيزي حدود 7 ساعت خواهد بود اما در هواي خنك مدت زمان ماندگاري به 12 ساعت خواهد رسيد و در كل لاليك مشكي عطري است مناسب فصول سرد سال.

در پايان اين مطلب و با اطلاع كامل از تمامي نكات و زواياي ادكلن لاليك مشكي، اگر فكر مي كنيد اين شاهكار كمپاني لاليك براي استفاده شما عطر مناسبي است، مي توانيد با خاطري آسوده ادكلن لاليك انكر نوير يا همان لاليك مشكي را با قيمتي مناسب، ضمانت نامه اصالت، ارسال رايگان و 7 روزر ضمانت بازگشت به صورت كاملا اصلي و اورجينال از https://liliom.ir تهيه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۷:۰۴ توسط:saman موضوع: